Retourbeleid

We hopen natuurlijk dat je helemaal tevreden bent met je aankoop. Is dat toch niet het geval? Dan kan je jouw bestelling binnen de 14 dagen na ontvangst retourneren. Hieronder lees je hoe dat precies werkt.

Voorwaarden voor retour

  • De producten moeten ongeopend en in de originele verpakking zitten.

  • Retour is niet mogelijk voor:

    • gepersonaliseerde artikelen of maatwerk,

    • artikelen die speciaal voor jou besteld werden en niet tot ons standaardgamma behoren,

    • promotieproducten of afgeprijsde artikelen.

Hoe een retour aanvragen?

Stuur een e-mail naar info@deproeverij.be met vermelding van:

  • je naam en contactgegevens,

  • de datum van je bestelling,

  • en het rekeningnummer waarop we mogen terugstorten.

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Je kan de producten ook (na afspraak) terugbrengen in onze winkel in Geel.

Retourzending

Stuur je de producten terug per post of koerier? Bezorg ons dan ook de trackingcode via e-mail. Zorg ervoor dat alles goed en stevig verpakt is, zodat we de flessen in perfecte staat ontvangen.

Retouradres:
De Proeverij
Stationsstraat 93
2440 Geel

Terugbetaling

Zodra we de retourzending in goede staat ontvangen hebben, storten we het bedrag terug op jouw rekening – dit gebeurt binnen de 14 dagen.

Beschadigde levering?

Is je pakket beschadigd aangekomen? Stuur ons dan zo snel mogelijk een mail met:

  • duidelijke foto’s van het verzendlabel en de beschadigde goederen,

  • én een overzicht van de beschadigde en niet-beschadigde producten.
    We bekijken dan samen hoe we dit het best kunnen oplossen.

Logo De Proeverij Geel